Akce

nejčastější dotazy

Nemám konkrétní představu - poradíte mi?
Vytvoříte mi nějaké návrhy?
Samozřejmě. V každém případě, ale bude nutné sjednat si schůzku na našem showroomu, kde nad fyzickými vzorky probereme vaši zakázku a doporučíme nejvhodnější materiál a řešení.
Pokud si budete přát vizualizaci či kladečský návrh ani to není pro nás problém.
Máte nějaký ceník vašich materiálů? 
Můžete mi jej poslat ?

Protože jsme přímými dovozci obkladů a dlažeb pracujeme s generálními ceníky výrobců. Ty máme k dispozici na našem showroomu. Vzhledem k šíři a složitosti naší nabídky je prakticky každá zakázka individuální.

Proto doporučujeme návštěvu našeho showroomu, kde se vybere konkrétní materiál, konkrétních rozměrů, barev a struktury a my vám pak vaši zakázku naceníme individuálně.

Jak dlouho trvá zpracování cenové kalkulace na konkrétní zakázku ?

Doba zpracování cenové kalkulace je odvislá od kompletnosti podkladů pro výpočet. U běžných zakázek je doba zpracování během pracovního dne, u složitějších projektů dle dohody - zpravidla do 48 hodin.

Jaká je výše minimální objednávky ?


Výše minimální objednávky je daná balením výrobce a je u obkladů / dlažeb / mozaiek závislá na formátu materiálu.

Jaké jsou dodací lhůty pro dodání obkladů a dlažeb?

Standardní doba pro dodání keramických obkladů, dlažeb a mozaiky, které dovážíme jsou 2 - 3 týdny. U ostatního sortimentu je dodací lhůta odvislá od lhůt stanovených našimi dodavateli.

Součástí našeho servisu je i kompletace dodávky, pokud je objednávka složena z vícero výrobků s odlišnými dodacími lhůtami. Na tuto službu se informujte před objednáním zboží.


Přesto však doporučujeme nenechávat vše na poslední chvíli, protože v časově exponovaných termínech - jako jsou např.svátky, prázdniny nebo konec roku - je velice obtížné zabezpečit expedici a dopravu.

Jak jsem informován o vyřízení mé objednávky ?


Při objednání zboží u naší společnosti, je s vámi, pracovníky našeho showroomu domluven termín dodání zboží a současně je domluven způsob informování - telefonicky, sms nebo mailem.

Jakmile je tedy zboží pro vás dodáno, zkontrolováno a případně zkompletováno, jste o tom srozuměn do 24 hodin po dodání na sklad.

Můžete mi moji zakázku přivézt?

Samozřejmě. Tato služba je vám při objednání zboží nabídnuta s tím, že je nutné přesně do objednávky uvést přesnou adresu místa určení a kontaktní osobu, která bude odpovědná pro převzetí zboží. Současně je vám předán kontakt na manažera logistiky, se kterým si dojednáte konkrétní datum a čas závozu, jehož součástí však není vynáška zboží. 

Závozy po Praze jsou zdarma. Mimo území Prahy jsou individuálně kalkulovány dle objemu.

Jste schopni zajistit odbornou montáž?

Ano, i tato službu je možné si u nás sjednat.
Vzhledem k časové náročnosti a častým skluzům však doporučujeme tento požadavek vznést již před objednáním zboží tak, aby bylo možné v dostatečném časovém předstihu zboží objednat, dovézt a následně zajistit montáž k vaší spokojenosti.

Mohu u vás nakupovat přes e-shop?

Bohužel, po více jak 25ti let zkušeností víme, že v tomto oboru je nutné materiály vidět a případně se jich i dotknout. A to zatím sebelepší technika nedokáže. O ostatních záludnostech technických řešení ani nemluvě.

Proto máme pro naše zákazníky v centru Prahy a v dostupnosti všech tras metra kamenný showroom s téměř 400 m2 výstavní plochy s fyzickými vzorky keramických obkladů a dlažeb, které svoji cenou jsou srovnatelné se všemi e-shopy.
Přesvědčte se sami !